Skype är min bästa vän

Just nu är dagarna lite jobbiga. I torsdags bestämde jag och Dennis att det var bäst för honom att flytta hem, på grund av ekonomiska själ. Så igår åkte han, och nu är jag halv. Det är så jäkla fjantigt att säga så egentligen, "min andra halva". Men det är ju så det känns! Vi har som suttit ihop sen vi träffades, i två och ett halvt år. Men men, det var bäst såhär och nu får vi ju sakna varandra lite. Eller lite och lite, jag saknar honom hur mycket som helst redan.

 

Tur att Skype finns. Om ni undrar vad jag gör på bilden så försökte jag se ut som en alien. Tyckte det blev ganska likt.

Så kära vänner, i sommar kommer jag komma hem mååånga gånger.

Hade!

Kommentarer
Postat av: caroline

jaaaaaa!! :) om jag har tur så får jag nybilen till helgen! när är det mest passande att jag kommer? antingen någon gång mellan 10 maj-7 juni eller 13 juni-18 juni? när är du mest ledig? när är det mest fest? när är det finast väder? <3

2011-05-23 @ 21:42:08
URL: http://carolinestern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0