Skämt åsido

Jag var inte helt seriös med mitt förra inlägg. Men klart jag saknar spjuvern min!

Den här veckan har varit sämsta veckan hittills, har fått jobbat en HALV dag på hela veckan. Det går liksom inte att mäta min tokighet nu. Jag håller på att bli galen! Just nu sitter jag och försöker hålla mig från att hänga Linus tvätt, så tråkigt har jag. Och man kan ju inte hålla på och hänga andras tvätt heller.
PLUS som grädden på moset har det regnat HELA veckan, förutom typ tre timmar igår, så jag kan inte bättra på den fina brännan jag fick i början av månaden. Det suger ju!!

Jaja, snart kommer det förmodligen mer jobb på dagis för mig, och nästa vecka ska jag börja med mitt extrajobb. Elin har städat på en praktik här i stan, onsdagar och söndagar, och nu när hon flyttar hem frågade hon mig om jag ville ta över. Självklart sa jag!

Jaja, jag ska sluta tycka synd om mig själv och gå och göra något vettigt! Tills vi hörs igen bjuder jag på en bild som jag kallar "höjden av tristess"



Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0