muterte jordebaer!!

Dålig upptäckt! Förra veckan köpte jag jordgubbar och vad hittar jag inte i asken?? Se!



Ser ni vad det är?? Om inte, här får ni en bild i profil:



Gissa nurå???



En kalkon jöö!!! Jag vet inte riktigt vad det här betyder, att just jag får en jordgubbs-kalkon i just min jordgubbsask, men jag ska leta efter tecken.

Denna jordgubbe fanns också med i asken! Vad tror ni det är?



jo!



En mustasch såklart! Och börja inte klaga om att jag snorar ner jordgubben, jag jobbar med snor, bajs, kiss och slem varje dag (och underbara älskade barn också såklart) så jag räds inte lite snor!

Skulle egentligen skrivit det här inlägget för en vecka sedan, då jag köpte jordgubbarna. Men det har inte blivit av och dom har legat i kylskåpet sen dess, bara för er skull! Men nu är dom i min mage där dom hör hemma!

Kommentarer
Postat av: Katta

HAHAA ball!!!

Du tack för din nomination!! Fyfan vad det betyder mkt ska jag säga dig!! kram!!

2011-07-13 @ 19:18:45
URL: http://kattasfett.se
Postat av: Guevacci - Blog of Awesomeness!

haha roliga!

2011-07-21 @ 13:26:13
URL: http://guevacci.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0