Mina syskon

Jag tänkte försöka producera lite inlägg och ignorera era skrikande blogginläggs-magsäckar.

Jag har två systrar, en äldre och en yngre. Jag är det stackars mellanbarnet. Jag har levt ett tufft liv på gatan så inom några år kommer jag bli konstnär, sångerska eller skådespelerska och något år efter det kommer min biografi.

Helena är min storasyster, hon är tre år äldre än mig. Som alla andra småssystrar så tycker jag att hon är supercool och jag har alltid sett upp till henne! Hon pluggar till någonting som man inte riktigt vet vad det är, man kan bli typ allt när man pluggar det hon pluggar. Hur coolt!? Utöver det så älskar hon second hand och hon äter inte för mycket kött. Hon "fladdrar" med ögonlocken när hon blir upprörd eller exalterad, vilket jag och min lillasyster tycker är hemskt hemskt roligt. Men hon är ju också en underbar människa som jag älskar väldigt mycket!

Anna är min lillasyster, hon är tre år yngre än mig. Henne har jag lärt allt jag kan, men tydligen räckte inte det för hon kan tydligen så himla mycket mer nu för hon är smart (också går hon natur å). Hon brukar kläcka ur sig en del citat som "nu snubblade du över proceduren i hjärnan" och "den rullar på tungan och bara levererar". Bör tilläggas att andra citatet uppstod när vi drack vin.
Anna är väldigt ärlig och rak, inget skitsnack. Hon är väldigt rolig och jag älskar henne!

Tillsammans är vi systrar dumma i huvudet. Jag skämtar inte, det slår slint. Som när vi var i Barcelona, istället för att gå ut på kvällen stannade vi inne och spelade in en reklamfilm för deodorant dubbad till norska.
Jag och Anna brukar sätta på Toto's Africa och dansa "afrikansk" dans, alltså imitera antiloper och surikater.
Jag och Helena låg en gång i mormor och morfars bäddsoffa och skrikskrattade fula skratt tills vi somnade, sådanna systrar som jag har borde alla få ha.


Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åååh, jag saknar dig också, bästaste syster! Kan vi inte göra nån rolig systeraktivitet i sommar, bara vi tre? Typ... åka på Bodaborg eller nåt. Äta korv. Ta fula kort. Nåt roligt!

2011-05-17 @ 22:19:33
Postat av: Sara

Vi kan göra allt det där på samma gång!

2011-05-19 @ 18:19:46
URL: http://sarakuhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0