Här kommer ett tråkigt inlägg!

Nu ska jag skriva ett tråkigt inlägg!

Just nu har vi högsommarvärme i Trondheim! Träden är nästan i full blomm och jag håller på att rinna bort i värmen. Men jag klagar inte, ikke! Som tur är har vi två i familjen som jobbar på DiplomIs, så dom kommer hem med ett lass glass i veckan, så vi har fullt i frysen. Jag har fått en fin bränna, redan i början på maj!

Den senaste tiden har det inte blivit så mycket jobb för mig, endast två gånger förra veckan och det lutar åt två-tre den här veckan också. Men jag har fått höra att det förmodligen kommer bli mer jobb framför, men jag säger peppar peppar och vågar inte hoppas för mycket. Men jag vill verkligen vara kvar, jag älskar mitt jobb!

Nu orkar jag inte skriva tråkiga saker längre. Jag ska ut och röra på fläsket!

Hadeee!



skulle ta en fin bild också råkade jag ta för snabbt. som vanligt de!!!!!!!



såhär ser jag ut på riktigt!!! Undra om dom som tillverkar webcams gör en lite brunare gör så att man får liite vitare tänder med mening? Bah EGOBOOST från webcam-företagen!! fan vad jag ser konstig ut förresten. Ska jobba på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0