Första och andra dagen på nya jobbet, igen..

Igår var jag och vikarierade på mitt 6:e dagis. Som tur var fick jag stanna veckan ut! Hittills har jag som längst varit på ett dagis i tre dagar.
Försöker välja kläder såhär på kvällskvisten. Två av barnen frågade mig idag varför jag JÄMT har på mig samma kläder. Då har jag varit där andra dagen och råkat ha svarta leggings på mig båda dagarna. Igår hade jag en finstickad beige lite större tröja och idag hade jag en kritvit tightare tröja (den på bilden).
Så frågar den ena "har du bara en genser (tröja på norsk) eller????"
Tack för den och det ska jag tänka på nästa gång jag går på byen!



Kanske skulle gå i mina IKEA-kläder?

Kommentarer
Postat av: olivia

vad söt du är i dina ikeakläder! saknar dig

2011-02-09 @ 09:40:24
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0