Lugna er!!!

Fick ungefär tusen kommentarer i förra inlägget om att jag inte skulle gå på balen imorgon. Förlåt om jag var tvetydig! Det som hände var att jag skrivit en inlägg och med en enkel knapptryckning försvann hela skiten. Härligt! Jag slet mitt hår och kastade ut datorn genom fönstret. Nog om det!

Tycker att det är lite jobbigt såhär i baltider. Många frågor, få svar.

Ska jag raka benen*? kanske (visade sig vara en mycket dålig idé, hyvlade av mig ett stycke kött på vänster ben, ni vet där huden är som tunnast precis bakanför knölen osv osv osv boring)
Ska jag raka bort den lilla dungen i min vänstra armhåla som blev kvar efter senaste gången jag gick loss med hyveln min? får c (var också en ganska dålig idé, sved till nå jävulskt. PS. inget blod. DS)
Ska jag noppa mina buskar till ögonbryn? men vem bryr sheeeey. Måste väl. Ska inte raka dom iallafall.

Nu ska ni få höra en rolig historia. En gång på lunarstorm så kommenterade en brud en bild på mig, hon skrev "i've got a bush", alltså att jag hade buskiga ögonbryn. Jag hade närmast obefintliga ögonbryn när jag var i lunar-åldern, dom var så blonda så dom knappt syntes. Jag skrev tillbaka att hon var en fjortis och sedan kände jag hämndens sötma i flera minuter.
Tänk vad många historier det finns om mina ögonbryn!

* Dennis klappade mina ben häromdagen. Han påpekade att jag kanske skulle raka benen. Jävlar vad helvetet drog igång. Jag frågade honom hur han kunde leva med sig själv. Att ställa sådana krav på mig som kvinna. Jag sa att han inte skulle klara en dag med pressen av alla ideal som vi unga kvinnor måste följa för att vara "rätt". Jag krävde att han skulle börja betala mansskatt till mig. KAN VI, VILL VI, TÖRS VI? JA VI KAN, VI VILL, VI TÖRS!

Jag kan ibland vara lite sådär ultraradikalfeminist. När vi spelade poker i lördags så spelade jag bort alla mina pengar, också hade Dennis jättemycket pengar, också ville han ge mig pengar men jag ville inte ta hans pengar för han är man. Längsta meningen ever och nu vet ni lite mer om mig!

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

SKÖÖÖÖÖÖÖN SARA!

FAN MÄN SKA BARA VETA VAD VI GÅR IGENOM VARJE DAG! Igår bad Simon mig att raka mina bröst för han sa att han fick hår i ögonen när vi gosade.. Kära Doktor Sara, Vad ska jag göra? Ska raka eller ska jag stå emot?

2010-06-09 @ 23:49:52
URL: http://ceeciliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0