Svar på frågor del 1

Vilken hysteri! blogg.se's datamaskiner krashade när jag utlyste frågestund. Så därför syntes bara en fråga. Alla andra försvann. Fattarni!?

Hur känns det att vara ung kvinna i början av sitt liv?
Svar: Jo du kära läsare, vem du nu än är. Jag som ung kvinna känner mig ganska bar, naken, exposed i dagens samhälle. Det krävs så mycket av oss unga idag. Det ska jobbas hit och dit, flyttas hemifrån, bakas levebröd. Det är tufft! Jag känner ofta att jag inte hinner med allt jag skulle vilja göra. Har inte sett ett avsnitt av Ellen Degeneres på veckor. Vet inte hur gamla ungarna i Sjunde Himlen har hunnit bli. Har endast hört ryktesvägen att Förhäxad har börjat igen, vet inte om det stämmer.
Men man kan inte deppa ihop. Jag säger till mig själv varje dag, JAG KAN JAG VILL JAG TÖRS! Sen hoppar jag på ettan och åker till frösö hc.

Svaren på frågorna del 2 kommer inom kort, to be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0