Nu blir det roligt

Jag är typ arbetslös nu igen! Vilket betyder att jag kommer ha alldeles för mycket fritid, vilket i sin tur betyder att det blir mer konstiga inlägg i denna blogg.

Iallafall.

Satt och skummade igenom Carros bilddagbok (som sagt, mycket fritid). Till historien hör att när vi gick i 6an fick vi måla på en bit lakan. Vi fick måla vad vi ville! Sen hängdes dom upp som gardiner. Carro skrev MoDo hockey och juppe_nallen på sin. Juppe_nallen var hennes hotmail på den tiden. Fattar inte varför hon bytte.
Jag blev lite full i skratt när jag såg den bilden så jag bestämde mig för att kasta iväg ett sms till självaste juppe_nallen! När jag skrev juppe i t9 så blev det juppé, och nu ska jag kolla upp vad det betyder, tillsammans med er!!
Det betyder..... gooogle gooogle gooogle..... va fan! Alain Marie Juppé, född 15 augusti 1945 i Mont-de-Marsan, Landes, är en fransk konservativ politiker som var premiärminister i Frankrike mellan 1995 och 1997.
Här har man varit polers i typ 13 år också säger hon inte hon inte att hon är insatt i fransk politik.

äsch jag älskar juppe_nallen ändå



jag och juppe_nallen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0