mjau

Idag har jag varit sådär oprovocerat arg. Först blir jag irriterad på stackars Foki som inte har gjort något mer än att resa halva jorden runt samt köpt en lägenhet i Bangkok, mamma och pappa betalar!

Sen blev jag galen på min internetbank som krävde att jag minsann skulle ha ett program installerat på datorn för att min internetdosa ska funka. "VADÅ KOPPLA IN SLADDEN!!?? JAG HAR INGEN JÄVLA SLADD!!! FY FAN TUR ATT KUNDTJÄNST ÄR STÄNGT ANNARS JÄVLAR" Sen provar jag att bara helt enkelt logga in, utan program och sladd och det funkar fint. hehe.

Men man må ju få bli lite arg ibland också! Fräste precis till Dennis att han kunde väl minsann flytta en decimeter ut på skrivbordet som vi delar på, varpå han svarar "Men min dator är ju ivägen då, kan inte du sätta dig vid det andra skrivbordet?" Och jag svarar att en bra idé vore om han kastade ut datorn genom fönstret.

(Alltså jag kom på att man måste inte skriva Hej och Hej då i varje inlägg man gör, så nu gör jag inte det. Skriver hej då alltså.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0