Mina föräldrar och vad jag åt idag

Idag var det tänkt att jag skulle skriva om mina föräldrar, men jag tycker att dom ska få stanna utanför cyberspace så gott det går så jag går på dag 4 istället!

Jag aktar mig oftast för att fundera på vad jag har ätit under dagen, vilket kanske inte alltid är så bra för man måste ju tänka på vad man äter. Säger mamma iallafall.
Men till frukost idag smällde jag i mig två skinkmackor som dessutom hade stekt ägg på sig, och en kopp kaffe. Jag brukar äta havregrynsgröt till frukost. LOVAR!

Till lunch åt jag en skål med nudlar, inte roligare än så.

Klockan halv åtta kom jag och Dennis på att vi kanske skulle laga middag, så vi gjorde en korvgryta med grönsaker och myyyycket soja som vi åt bulgur till. Det var gott!

Matinlägg måste ju vara det tråkigaste som finns.









(Observera att jag inte skrev hej och hej då i det här inlägget heller)

Kommentarer
Postat av: Dina juniorer <33

AAA sara vi saknar dig sjukt mycket snälla kom och hälsa på snart =( varje gång vi har träningar känns det som att nåt saknas...jo juste våran CHEER MOM !! Vi tänker på dig typ varje gång det e träning du är alltid med oss men ändå inte.



WE MISS YOU SO MUCH :,( <3

2010-12-09 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0