Lätt bästa bloggen i världen, minst

har ni ju här: http://vipkollektivet.blogg.se

joråsatte!

Bla bla bla... Bla bla bla.. Jag skriver som en krattaa..

Iallafall...

Idag hade jag träning, vi tränade en dans som vi har döpt till Daniel-dansen eftersom våran första kille Daniel tyckte om den och den är lite mer anpassad till killar. Ja nu vet ni det.
På lördag har vi reklamfilmsinspelning för Price Off och på söndag har vi match, jag känner mig lika förvirrad över båda sakerna. Vad ska vi göra? Vad ska hända? Hallååååå.... Det som jag vet är att imorgon ska vi (hela föreningen) titta på Bring it on och äta godis. Ibland leker livet alltså.

Jaaa....

Ikväll har jag hängt ut med le Loppan och la Lif. Det var trevligt, vi kollade på Stinsen brinner och skrattade gott. gooooott. Sen drack vi te och planerade diverse festligheter, to be continued alltså!

Japp. Fy fan världens sämsta inlägg. Jag kommer med intressantare saker någon annan dag hörrni.

Hej då hej då!

shit va fin bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0