För det är ingen vanlig dag

jo det är det visst det. En precis lika vanlig shitty-dag. Gör inget vettigt alls. Har varit vaken sen klockan åtta då jag skjutsade Dennis till Jamtli, och då är det ju lika bra att fortsätta vara vaken. Fast jag har en jääääävla lust att gå och lägga mig igen. Fy faaaan alltså.

Jamen annars så har jag tråkigt. Den här snor jag av Carro:

Jag och min andra halva

Vad heter ni? Sara och Dennis
Hur träffades ni? Utanför Marité i November -08
Är ni förlovade? Nää
Bor ni ihop? Inte på riktigt men inte på låtsas och ibland kanske.
Har ni barn? Dennis är min bäbis men annars så nej
Har båda körkort? Nej, HAHAH Dennis har inte körkort!!
Isåfall, vem kör bäst? Även om Dennis skulle ha körkort så skulle jag äga honom många mil
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, på Olearys, Dennis hade tafsat lite på min rumpa innan. Snusko
Vem sa "Jag älskar dig" först? Dennis, när han var full.
Vem är äldst? Dennis, en jävla vecka
Vilka stjärntecken är ni? Vädur och vädur
Vem fyller först på året? Dennis...
Vem är längst? Dennis...
Vem sjunger bäst? Utan tvekan, inte Dennis
Håller ni i handen på stan?
Ja men inte när Dennis skäms.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Vi lärde ju känna varandra innan vi blev ihop, men innan vi träffades kände vi inte varandra.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej men i andra eller tredje kanske!
Har ni någon speciell låt? Love you more, fast den är mest min men lite Dennis också.
Har ni några "fri kort"? Om Edward Cullen skulle sitta på sängen bakom mig nu.. Alltså inte Robert Pattinsson utan EDWARD CULLEN. Då jävlar.
Har ni varit utomlands tillammans? Nä men vi har varit i Ottsjö. Och Hallom.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Dennis sitter vid datorn, jag tjatar på honom att han ska kolla på TV med mig. Lyckas aldrig och blir olycklig.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja om inte en riktig filmkyss
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Typ 1-2 kilometer. Tydligen långt för Dennis för han brukade ta bussen till mig.
Blir du lätt svartsjuk? Lätt och lätt. Inte jättelätt.
Brukar ni bråka? Nej! oh why
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer. Vi lyckas nästan aldrig ha pengar på telefonen samtidigt
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? SKA JAG VÄLJA UT EN? Aldrig, hela han är en kroppsdel och den är jävligt fin.
Brukar nån av er prata i sömnen? Dennis grymtar mest och jag snarkar mest.

Hej då

Kommentarer
Postat av: m

hörru sara, från och med idag blir det inga fler shitty-dagar för din del. det skaru ha jävligt klart för dig. ett vip-inlägg a la november 2008 kommer till din undsättning. och jag citerar:



"1. ROADTRIP! Packa picknickkorgen, hämta blandbanden och dra till närmsta vän med bil. Låt denne betala hela kalaset - skyll på mensvärk (alternativt lura i personen i fråga att han/hon under förra helgens festligheter söp upp hela ditt studiebidrag).

2. BUSA TILL DET! Våra favvo-bus: Hä glad plastfolie på toalettsitsen. Vira in din pappa i glad plastfolie. Hä glad plastfolie över ditt brevinkast så att posten inte kan komma in (haha, där fick du postis).

3. OA HELA NATTEN! Detta är vanligare än man kan tro...

4. BYT NAMN! Överraska dina vänner med att helt plötsligt inte längre svara på tilltal. Namnförslag för den opåhittige:

Princess Consuela Bananahamick

5. DEJTA! Tag modet till fånga och bjud över en stranger. Här kan inget gå fel! Så länge du inte bangar (eller langar) dvs."



ha så skoj!

2009-09-19 @ 22:16:20
URL: http://vipkollektivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0