En helt vanlig konversation

Det har blivit en vana iallafall för Dennis att tvinga mig att tvätta hans ansikte på kvällen, och ibland också på morgonen. När jag är trött och egentligen inte orkar så brukar Dennis hota mig med att spruta ansiktstvätten i ögonen på mig, vilket skulle resultera i att jag blir blind eftersom tvätten är ganska stark.

Följande konversation utspelar sig:

Dennis: Om jag skulle spruta det här i ögonen skulle du typ bli blind!
Sara: mmh..
Dennis: Om du blev blind, då skulle jag låtsas sätta mig och kolla på TV med dig, sen skulle jag gå och sätta mig vid datorn och du skulle inte märka någonting.
Sara: Då skulle jag spruta ansiktstvätt i dina ögon så att du inte kan sitta vid datorn, och när alla andra frågar varför du är blind så skulle jag säga att du satt förmycket vid datorn.
Dennis: MEH!
Sara: Du hörde rätt, svin. Det här hamnar på bloggen.
Dennis: Jaha, ska din blogg bara handla om alla dumma saker jag gör mot dig?
Sara: Ja.
Dennis: Godnatt.
Sara: Godnatt.

Så trevligt har vi det i vårat förhållande!

Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0